sâmbătă, 8 martie 2008

Te Iubesc Mama!

Azi e ziua mamei. A tuturor mamelor :).Si pentru ca nu o sa am niciodata taria sati spun toate astea in fata...pentru ca sunt un pushti insensibil si nemernic...ti le spun aici...chiar daca tu nu o sa le vezi niciodata .
Te iubesc pentru ca :
- imi faci mereu de mancare indiferent ca ai sau nu chef
- nu ma trezesti niciodata
- esti alaturi de mine chiar daca stii ca nu sunt adolescentul model
- te prefaci ca inghiti toate minciunile mele doar ca sa imi dai incredere in mine
- nu ma condamni ca nu stau la ore si ca iau note proaste
- ma sustii indiferent daca ideile mele sunt cretine si lipsite de noima
- nu ma lasi sa imi gauresc corpu de cate ori imi vin idei de automutilare [aka pierce]
- nu ai idei post-belice despre viata
- m-ai lasa sa sar cu parasuta daca ai sti ca asta ma face fericit
- imi cumperi mereu pui la rotisor
- nu-mi inchizi telefonu in nas de cate ori am nervi si tip la tine

TE IUBESC PENTRU CA ESTI ASA CUM ESTI!!! :)

0 comentarii: