vineri, 7 martie 2008

Mama taggurilor

Si cum pentru orice idee geniala [not] e nevoie doar de o scanteie care s-o faca sa explodeze, iata ca scanteia a ajuns si la mine [un expresso scurt si o tigare de foi]. Mereu ma intrebam "cum iti vine ideea unui tag?". Pai e simplu...iti vine pur si simplu. Bun...si cum vorba lunga saracia cititorului, sa trecem la treaba. Ideea suna cam asa...vreau sa stiu ce parere avem despre noi insine. Adica...5 lucruri care iti plac...si 5 lucruri care nu-ti plac la tine . La mine ar suna cam asa :

URASC:

- ca nu-mi sta niciodata parul asa cum vreau eu
- ca am tot timpul gluga stramba pe cap
- ca intru in pana de idei cand am mai mare nevoie de ele
- ca nu pot sa-mi cer scuze
- vorbesc mai mult decat e cazu`


IMI PLACE:

- ca sunt spontan si pot sa ies din o gramada de belele
- ca spun lucrurilor pe nume atunci cand sunt calcat pe nervi
- ca nu pot sa urasc pe cineva mai mult de 30 de minute
- ca am doua fete total diferite [care ma scot din belelele ramase dupa numaru` 1 :D]
- ca dorm dupamasa

Ana tu ce zici? da` tu Kinder? BooBoo...tu ce parere ai? :D

0 comentarii: