vineri, 14 martie 2008

Ce sunt fetele si ce avem noi cu ele :\

Bun...problema suna cam in felu` urmator : plecam de la premisa ca noi, baietii/barbatii in general suntem niste porci insensibili care nu stiu decat sa bea bere si sa se uite la fotbal, nu stim sa oferim o floare sau sa spunem o vorba dulce cand e cazu. Bun...total de acord . Totusi...cum prezumtia de vinovatie planeaza asupra capetelor noastre imbuibate de tutun si bere, in ideea de autoaparare sar fapte cum ar fi machiaju care dureaza cat un meci de fotbal, cafeaua de dimineata cu vecina Nuti de la 6, barfa zilnica si telefoanele care incep cu "Te-am sunat sa vad ce faci :)" dar au in spate un mesaj marshav si egoist. Pe scurt e cam aceeasi marie cu alta palarie. Problema arzatoare nu sta insa in reputatia de badarani obtinuta cu atata truda de-a lungul timpului, ci mai degraba in faptul ca indiferent ce ar face un barbat, se va gasi o femeie care intotdeauna va spune k poate face mai bine [sau nu :)]. Si daca tot intalnim atatea feministe la tot pasul...vreau sa vad care e parerea lor sincera despre felul in care femeile incearca sa ne inteleaga pe noi :) [lasati mesaje...si promit ca voi raspunde]

4 comentarii:

Anca spunea...

1. Daca la "Te-am sunat sa vad ce faci :)" zi mersi ca te suna. O sa dai de una care n-o sa te sune, desi tu tanjesti pt asta.
2. Eu nu mai incerc sa va inteleg. Am incercat s-o fac, n-am reusit, am renuntat. Pur si simplu va accept asa cum sunteti: porci insensibili sau romantici incurabili. Si poate romanticul incurabil devine porc la o petrecere si poate porcul devine romantic cand iubeste. E simplu. Cred ca chestiunea nu prea sta in a ne intelege, trebuie doar sa ne acceptam. Si daca nu ne acceptam reciproc, am pierde ani multi incercand sa ne intelegem si oricum n-am reusi. De ce? Pentru simplul fapt ca unii nu se inteleg pe ei insisi..

[Doar nu suntem tampite sa ne trezim la 6 pt cafea, [daca tre sa ajung la scoala pe la 12. Aici depinde strict de orar] care oricum nu e foarte recomandata! Cum ramane cu somnul de frumusete, 8h pe noapte? :))]

JoHnnY spunea...

Problema era pusa in mare parte la general. Nu poti sa te gandesti la oraru fiecarei persoane in parte. Oricum, ce voiam sa subliniez e faptu ` ca majoritatea fetelor se simt neintelese la un moment dat, sau si mai rau, baga baietii la gramada, in aceeasi oala [a nu se intelege cu sensul propriu].indiferent cat de nemernici am fi cateodata, nu e dracu` atat de negru si stim sa fim si sentimentali daca simtim ca e cazu` :D [cat despre somnu de frumusete, eu personal m-am obisnit sa-l fac in rate :D]

Anca spunea...

Uhm, da. Toti sunteti in aceeasi oala. But still.. noi credem in voi, chiar daca dati cu bata-n balta de multe ori :))
Sunt sigura ca toate fetele cred in baietii care-i cunosc. Cel putin toate fetele pe care le stiu. (Cnih, populatie 85% fete. asta ar trebui sa insemne ca stiu destule fete :)))
Hm, te superi daca-ti cer sa-mi dai add?:))

JoHnnY spunea...

nop :)!