sâmbătă, 4 aprilie 2009

la vida funky !

Pe principiul 'vine vine primavara', soarele e sus pe cer, privighetoarea canta, cioara face caca si toata lumea e fericita. personal n-am reusit sa definesc fericirea, dar banuiesc ca e unu din sentimentele alea placute care nu pot fi definite....atunci..bine:). personal ma simt fericit si fumand pe geam la -12 grade...cu o mel draguta in casti..dar asta e alta poveste. ideea e ca...soarele, caldura, a doua parte a cuvantului [primaVARA] imi cam accentueaza starea de nervozitate.mai nou m-am pricopsit cu una bucata mama mancatoare de suflet care imi sade frumusel pe cap silindu-ma sa ma prefac ca invat [scuzati cacofonia].
Altfel, incep sa cred ca imi place noaptea. E ceva magic la dumneaei care imi da o energie bizara. Mercur a iesit din retrograd, tigarile s-au scumpit cu 0.4 lei [ce lume cruda], criza e mare, grasa si infloritoare si eu vreau sa ma mut singur.




le: perechea mea de twini dual core e inactiva.incep sa cred ca am nevoie de un upgrade


LLe: vesti bune: tigarile nu se mai scumpesc pana in septembrie [doar gazele, benzina, mancarea, curentu, asigurarile si impozitu pe venit]

0 comentarii: