sâmbătă, 28 februarie 2009

Out of service


Buun! incepem prin a relata ca am o problema grava de comunicare. Pesemne twinii mei comunicanti, sunt in greva. Habar n-am de ce..pur si simplu ei protesteaza. Ori ea avea dreptate si mercur e retrograd, ori anu boului nu-mi prieste [desi sunt un mare bou auto-definit]. In alta ordine de idei, intreaga mea activitate se invarte in jurul cozii. Stau pe geam, privesc cerul, fumez ca sarpele, beau cola, ma doare in basca de bac [inconstienta cronica mostenita patologic], stresez pe cine apuc si fac glume fara haz. Suna a criza de identitate si asta nu-mi place.
Pe principiul "tara arde si baba se piaptana", a inceput campionatu. Valize, geamantane, injuraturi de mama, bomboane agricole si scandari rasiste, toate astea vin la pachet in fiecare weekend.
Ma trezesc devreme, ma culc tarziu, imi distrug ficatu cu multa cafea si plamanii cu multa nicotina. Incep sa cred ca imi place viata mea, desi unele aspecte ar trebui drastic revizuite. Cam atat cu fotosinteza. Ne vedem cand se aprind luminile.

0 comentarii: