duminică, 1 februarie 2009

monkey pawah !


Am o problema ! Si inca una rasunatoare. De la o vreme ma simt maimuta. Lasand deo parte faptul ca mi-ar fi placut ca toata ziua sa ma catar in copaci si sa mananc banane, eventual sa perpetuez specia si sa numi fac probleme ca am par pe tot corpul si o colonie infloritoare de purici, metamorfoza mea se intinde pe latura mentala [destul de academic pentru un creier de primata ah?]
Ok, deci! functiile de diferite grade si integralele definite sau nu, mi se par infernale, inutile si ca atare ma doare in palarie de ele [grav,ca deh, vine bacu]
In alta ordine de idei, blogareala ma lasa rece, messu ma agaseaza, televiziunea ma streseaza, imi rod unghiile, am numarat 5 locuri care ma mananca chiar acum, papucii ma strang si simt nevoia ca o primata [mascul sau femela] sa vina cu o idee geniala pentru diseara..eventual o banana flambata intr-un copac de cartier sau eventual o pizza cu mango pt acasa [maimutele mananca pizza?]
Si uite cum tiai mai pierdut 3 minute din viata citind o ineptie certificata.

ne mai auzim..

1 comentarii:

Anca spunea...

pai esti o maimuta. tu in special.