luni, 16 februarie 2009

cea mai leapsa !

1.SUNT cinic si ironic.
2.AS VREA sa iau bacu
3.PASTREZ toate secretele care imi sunt impartasite.
4.MI-AS DORI un S5
5.NU-MI PLACE minciuna. O URASC !
6.MA TEM DE ace, injectii, taieturi si lovituri la boashe
7.AUD doar ce-mi convine
8.IMI PARE RAU ca nu am intrat la un liceu cu pretentii si n-am invatat DELOC! 3 ani jumate
9.IMI PLACE idee de libertate
10.NU SUNT fals
11.CANT sub dus si cand ma imbat
12.NICIODATA nu voi trada.[no really..sucks]
13.RAR nu ma plictisesc de ceva
14.PLANG cand pierde dinamo in minutu 95
15.NU SUNT cocalar
16.NU IMI PLACE sa mi se umble in lucruri si sa nu mi se respecte intimitate
17.SUNT CONFUZ in tot ce tine de moda si girlstuff
18.AM NEVOIE de putina minte.[ok, mai multa8-|]
19.AR TREBUI sa invat mai mult
20.AS PUTEA sa scriu mai des pe blog

0 comentarii: