joi, 27 noiembrie 2008

fara introducere.doar concluzionam!

...aaasa..bun.deci, ma gandeam eu ca mandru soim al patriei ce sunt, ca am intarziat.in mare...e ok..mergand pe principiul "timpu` trece, leafa merge". Buun...toate bune si frumoase..dar ce te faci cand leafa nu mai merge...sau mai ca dracu`..nai leafa.In fine...aberant pana aici. ideea e ca ma simt din ce in ce mai strans cu usa..prin prisma faptului ca vine bacu si mie imi e greu sa imi dau seama care e diferenta intre doua functii simple. Nasol, ar zice unii ..ehee..cam asa e.Ce e si mai grav insa, e faptu` ca..desi sunt in [ma scuzati] rahat pana la gat, ma cam doare`n basca..involuntar. Si de aici incep problemele..pt ca eu, ca un viitor pilot de avioane agricole si planoare publicitare, ma voi prezenta la marele examen cu capul sus si eventual o sa incerc sa scot iepuri din joben.

eh..ma descurc eu...ideea e ca nu puteam sa nu ma vait putin inainte de vacanta..plus ca ma simteam dator sa mentin magaria asta de blog la limita inghetului:Dsee ya !!

0 comentarii: