marți, 16 septembrie 2008

its a must!

Clap Clap Clap!! a venit scoala..ca sa vezi..happ happy joy joy. Nu ma pricep la urari..deci partea asta o sa trebuiasca sa vi'o imaginati. In alta ordine de idei..problema devine arzatoare. Adica..oameni buni..se ingroasa gluma. Copilaria mea vesnica sa cam dus pe apa sambetei..si scumpu de mine tre sa faca ceva alegeri destul de serioase. Ma rog..e timp..fara panica.
Umblam intr'o dupamasa ..ca o albinuta harnica ce sunt [si nu prea] din blog in blog. Si pe aici pe undevadau de o chestie draguta...si cum va ziceam ca m'am apucat de gainarii...mi'am permis, nu numai sa imprumut dar sa si adaptez ce zice dom'soara.
Pe scurt...cum vreau sa arate viata mea peste 10 ani :).
Pai...in primul rand..o sa am 28 de ani ..asta inainte de toate. o sa am un apartament cu 3 camere...undeva innnn...Helsinki..sau in Milano...sau in Amesterdam.O sa fiu fericitul detinator al unui Audi S5 negru [V6 pe benzina, 320 de cai, interior din piele neagra, neoane albastre, dolby 3200 ..cemai..o bijuterie], o sa lucrez undeva in publicitate si o sa calatoresc exagerat de mult. si poate ma voi gandi sa ma casatoresc...pe la 30 de ani..dar nimic nui batut in cuie :D.

defapt...hai s'o facem leapsa.it might be fun
Anca mama...tu ce zici?

0 comentarii: