vineri, 16 mai 2008

I Apologize

Manat de o forta interioara nebanuita si de o tentativa de pocainta manifestata din ce in ce mai vizibil [not]...m-am gandit ca ar fi frumos sa adresez cateva scuze :
deci...imi cer scuze urmatorilor pentru urmatoarele:
- Mamei pentru ca nu ma ridic la nivelul sperantelor ei
- Tatalui meu pentru ca schimb vitezele prea repede
- Annei pentru ca uneori vorbeste gura fara mine
- Andreei pentru ca nu am facut ce mia zis
- Vecinilor pentru ca suporta peretii care le tremura din ce in ce mai tare pe beaturi bug si ATB
- Bunicii mele pentru ca o sun doar cand am nevoie de ceva
- Dianei pentru ca ii cer mereu tema la mate
- Doamnei Pausan pentru frecventa scazuta la orele DANSEI [extrem de interesante de altfel ]
- Lu` Sven pt k il injur de ma-sa
- Cred ca pot include toata clasa la "injuraturi de mama" [srry guyz :\]
- Lu` nea` Vasile pentru ca plec cu a 2a de pe loc si pun frane bruste
- Lu` Pisish ca i-am lovit masina
- Lu` Dobrica pt ca fac misto de masina lui
- Elenei pentru ca am suparat-o [motivele doar ea le stie :P]
- Si nu in ultimul rand Ancai [ Kookie pentru cunoscatori] pentru ca nu am intotdeauna reactiile pe care si le doreste :P


Ideea e ca lista poate continua la nesfarsit...daca am uitat pe cineva imi cer mii de scuze. :)

0 comentarii: