luni, 26 noiembrie 2007

nebunie, isterie si multa agitatie...asa e procedura :\

Dak stai sa te gandesti putin...viata e extrem de simpla. Chiar banala.aiurea...pt mn mereu e plina de hopuri. si nu pentru k as fi cea mai ghinionista persoana...nu. Ci pentru k tot timpu o caut cu lumanarea. Ai spune k toata lumea fuge de probleme...ei bn eu nu...si nu pentru k nu as vrea, dar inconstient intru in belele.Cum da lil' johnny mereu de dracu? pey simplu! niciodata nu am ales calea mai simpla...mi sa parut prea banal sa ascut un creion cu ascutitoarea...asa k lam ascutit cu un polizor si miam rupt o unghie [destul de sanatos]. tot timpu cumpar kestiile mai scumpe gandindu-ma k sunt mai bune kiar dak sunt identice. si pe langa asta...in loc sa stau k orice adolescent linistit si constiincios, gandindu-ma kt de bine prinde o ora de somn ...eu imi caut ceva de facut...orice. si uite asa viata devine complicata. uneori imi doresc sa fiu pensionar...sa stau in casa si sami vina banii la usha :\. si totusi...ce farmec ar mai avea totu dak nu miash baga eu nasu`? :\

0 comentarii: